Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9 105 JTD вдига температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1.9 105 JTD вдига температура

    Здравейте, пътувах извънградско вчера и днес и ми направи впечатление, че като катеря с малка скорост баир и колата отива на 110 градуса. Перките са пуснати постоянно понеже карам на климатик. В равното и когато карам с по-висока скорост ( 80 90 и на горе) нямам проблем. Градско рядко стига до 95 . С нов термостат е стария датчик и не съм сменял водна помпа. Колата не надува и не губи течности, нито ги меша.
    На въпроса защо катеря с малка скорост баира : колона от тирове които няма как да бъдат изпреварени.

  • #2
    измий хубаво радиатора. на мен спря да ми прегрява като махнах катализатора.
    JTD 105+

    Comment


    • #3
      На моята, откакто и измих хубаво радиаторите, даже на климатик не бичат постоянно перките.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        уж съм ги мил през решетката, не съм ги разделял да видя дали има мизерия между тях. Катализатор нямам .

        Comment


        • #5
          110 ще хвърли водата мн е горещо нормално е малко повече да загрява не се притеснявай карай
          sigpic 156 2.4 JTD 136hp

          Comment


          • #6
            Я закачи компа и виж колко градуса показва, уреда вътре не е много точен. На една от предните ми коли вътре показваше с 8гр повече.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              ама то бавно по баир винаги дига температура така че споко. карай докъто избие от някъде вода
              JTD 105+

              Comment


              • #8
                Утре ще закача да видя каква е разликата от таблото и от това което вижда екуто. Не искам да карам докато избие от някъде. Имах 146 с този мотор и стрелката беше бетон в градски извънградски с клима без, баири и равнини. Не го намирам за нормално чак толкова много.

                Comment


                • #9
                  пробвай с миене на радиатора отново. дигни капака на колата и мий по добре. гледай да не измиеш мотора, че после може да не запали. а датчика за температура от моя скромен стаж дето имам с алфи , съм забелязал че или работи или не работи. за грешни данни не помня да съм виждал при диагностика.
                  JTD 105+

                  Comment


                  • #10
                    .

                    Скоро го ядох същия,започна да изкачвам и след малко стрелката прехвърля 90 те,но ако в този момент отворя прозореца скача още.Когато ти показва над 100 гр. загаси фаровете,ако се нормализира огледаи силовите кабели,при мен проблема беше я тях.
                    Сега качва макс 93-95
                    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                    Comment


                    • #11
                      Скоро един такъв радиатор беше сменен защото корозията беше поразила голяма част от ламелите и просто не топлоотделяше достатъчно
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте. Не съм казал как протече развитието . Въпреки, че намирах всичко за нормално извадих буксата на датчика за температурата и имаше окис на едното краче и ако не е пуснат климатика не тръгваха перките а си вдигаше температура. Почистих буксата и взех друг датчик. Сега тръгват перките когато мине 90 градуса. Ще видя как ще е на дълго макар, че тогава карах с климатик и те уж се въртяха.

                        Comment


                        • #13
                          Здравейте,
                          и аз имам същия проблем на 156 Crosswagon 1,9jtd 16v. На градско и равно, когато няма натоварване е ок температурата. При извънградко по нагорно или при скорост 150-160 и нагоре загрява и достига 110 градуса - проверено и с диагностика. Радиатора и водната помпа са сменени от предишния собственик и личи че са нови. Аз смених термостата с датчика (BEHR) пак същото! Не надува и не губи масло или антифриз. Не искам да ми свалят главата без да сме 100% сигурни че е в нея или гарнитурата причината. Възможно ли е освен този датчик на термостата да има втори и той да показва грешни данни на уреда в купето и на диагностиката? Освен радиатор, водна помпа или термостат какви други причини за прегряване може да има?

                          Comment


                          • #14
                            Независимо от това, че водната помпа е сменяна и изглежда нова, аз бих проверил първо нея. Ако е с неметална турбина, може да превърта спрямо остта или да има отчупено парче.

                            Няма други датчици освен този на термостата.

                            Щом не надува маркучите и няма загуба на охладителна течност и признаци за смесването и с маслото, аз бих отхвърлил като вероятна причина пукната глава или пробив в гарнитурата.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              .

                              1.С или без климатик загрява,
                              2.Ако загасиш в този момент фаровете има ли промяна
                              3.Как ти е зареждането без товар и когато всичко е включено
                              Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                              Comment

                              Working...
                              X